środa, 4 grudnia 2013

CZEŚĆ

Hej.
Więc, widzicie na pewno jeżeli jeszcze ktoś tu wchodzi, że zmieniłam zupełnie wygląd i uzupełniłam spis treści. Chciałam was BARDZO PRZEPROSIĆ, że nie dawałam znaku życia ani nie napisałam nic na blogu że zawieszam ale po prostu nie wiedziałam jak mam to zrobić. Nie wincie mnie że olałam bloga lub coś takiego, nie olałam go tylko mam ciężko w szkole teraz a pisanie opowiadania zajmuje jednak więcej czasu niż się wydaję gdyż trzeba wszystko przemyśleć i pamiętać co się w im działo jak też przeżywać to samo co bohaterowie. Nie miałam na to czasu przykro mi jeżeli się zawiedliście. Jednak jest już troszkę lepiej i postaram się dodawać rozdziały raz w tygodniu, w weekendy a jak mi się to nie uda to najdłużej do 2 tygodni będziecie musieli poczekać o ile ktoś tu jeszcze jest.


I właśnie po to to pisze. Jeżeli nadal czekasz na dalszy ciąg zdarzeń napisz mi komentarz, że chciałabyś abym kontynuowała jeżeli będzie sporo osób którzy chcą to będę pisać dalej jeżeli nie, to po prostu zawieszę bloga. 

PRZEPRASZAM was jeszcze raz.

18 komentarzy:

  1. Ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ja chce żebyś pisała bo super piszesz i wg kc ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam :D Jestem tu jeszcze, heloł xD I taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak bardzo czekam na 18 rozdział ♥ Cieszę się, że już jesteś xx

    ~Kicia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce żebyś pisała bo robisz to super :) kocham to opowiadanie! Kocham ciebie że je piszesz !!! ♥♥♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz!!! Jest świetne ty jesteś świetna !! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz, pisz, pisz !! ; ) Świetnie Ci to wychodzi ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce :D powodzenia w pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz pisz brakuje mi tego opowiadania chce wiedzieć co dalej!!!:-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisz pisz brakuje mi tego opowiadania chce wiedzieć co dalej!!!:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym bardzo chciala :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze pisz dalej to opowiadanie jestem taka ciekawa co będzie się działo dalej<3 :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz pisz pisz !!!!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Błagam cię, pisz to! Uszczęśliwiłabyś mnie jeśli dodatkowo weszłabyś na mojego bloga o Harrym.:) kidnapper-direction.blogspot.com .xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz dalej ! <3 Proszeee :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz dalej proooszę! <3 Warto było czekać na nn rozdział, uwielbiam tego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. pisz dalej jesteś świetna ♥

    OdpowiedzUsuń