sobota, 25 maja 2013

Cześć :)

No więc, nudziło mi się i zlepiłam kolejny filmik haha tak nie mam co robić w domu. Jak chcecie możecie go obejrzeć TUTUTUTUTUTUTUTUTUTULINK więc zapraszam, chyba jest lepszy niż poprzedni :)
A i jeszcze takie tyci ogłoszenia:
-Jak chcecie żebym was informowała o nowych rozdziałach to napiszcie w komentarzu swój login Twittera :)   (mój to @harxy_ola)
-Nowy rozdział pojawi się jutro
Dziękuję że komentujecie i za wszystkie miłe słowa to na prawdę pomaga w pisaniu bo się wie że nie pisze się dla siebie :)
Jak podoba się filmik? Piszcie :)

10 komentarzy:

  1. Mogę cię prosić , żebyś mi mówiła kiedy nowy @madziksa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też również bym prosiła, żebyś mnie powiadamiała. Mój Twitter to @RealAlcia
    Pozdrawiam Alaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o informowanie : @gabrysiagradzka

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będźie kolejny bo czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super bloga ;p
    Zapraszam do mnie
    Link to nieprawdopodobnamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super filmik ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny rozdział miał być 26 maja... dziś jest 10 listopada... PÓŁ ROKU - DZIEWCZYNO

    OdpowiedzUsuń