wtorek, 11 czerwca 2013

Chapter 5

Już strasznie późno 18:30, za 30 minut ma tu być Harry ,a Zayn jeszcze nawet nie wyszedł. Siedzimy razem na kanapie w salonie i oglądamy jakiś denny talk show, wszystko by jakoś zabić ten czas a i tak nerwowo spoglądam co 10s na złoty zegarek wiszący po mojej prawej stronie, który jakby specjalnie przyspieszał. Mam 30 minut, żeby powiedzieć Zaynowi, że nocuję u Ali, wrócę jutro rano, ogarnąć się jakoś żeby wyglądać "fajnie" no i wyjść z domu, tylko Zayn musi wyjść przede mną. Kolejny raz spojrzałam na tykające wskazówki. Noga trzęsła mi się nerwowo i nie mogłam się skupić na tym o czym rozmawiają w telewizji.
-Ohh.. - Wyczekiwana reakcja Zayna. Nie wiem czy mam się cieszyć, że wreszcie wychodzi i wszystko będzie dobrze, czy płakać że już zaraz muszę się spotkać z chłopakiem, którego chyba nie chce znać. Zayn wstał z kanapy i poszedł do kuchni, moje ciało trzęsło się i robiło mi się coraz bardziej zimno, ale podreptałam za nim.
-Wychodzisz?- Spytałam udając, zupełnie niezainteresowaną i jakby wcale mnie to nie obchodziło. Spojrzał się na mnie popijając mleko ze szklanki i zmarszczył brwi.
-Nie, dzisiaj nie. -Odpowiedział odkładając pustą szklankę na stół. Otworzyłam szeroko oczy i zacisnęłam delikatnie ręce, żeby przypadkiem nie zauważył. A tak na prawdę wszystko we mnie pulsowało. Nagły napad stresu, strach.. Co teraz? Masz 20 minut żeby coś ogarnąć i okłamać Zayna. A najpierw przestać mówić do siebie w 3 osobie... 
-Emm.. - Zaczęłam niezręcznie starając się uspokoić szalone bicie serca. Brat znów spojrzał na mnie ze zmarszczoną miną. Jak coś podejrzewa to już po mnie. Nie mogę go okłamać. -Ja wychodzę, za chwilę. - Jeszcze żadne słowa tak ciężko nie przechodziły mi przez gardło. -Idę do Ali... - głośniejsze przełknięcie śliny - na noc. - Udało się. Powiedziałam to jak najlepiej mogłam, ale zaczęło mi się robić głupio kiedy kiwnął głową i wyszedł z pokoju. Odetchnęłam głośno. To tyle? Bez żadnych pytań? Z jednej strony to dobrze, obejdzie się bez niepotrzebnych kłamstw. Odwróciłam się i pobiegłam na górę do pokoju. Tylko że teraz jest problem, Zayn zobaczy Harrego jak tu przyjedzie. Wymyśl coś wymyśl... Wziełam telefon z szafki i otworzyłam skrzynkę odbiorczą żeby zdobyć jego numer. Wybrałam połączenie nie ma czasu na pisanie sms. Sześć sygnałów a za każdym mój oddech robił się coraz cięższy.
-Zaraz będę skarbie. - Usłyszałam gruby głos w telefonie. Serce podskoczyło mi do góry, aż cichy jęk wydobył się z moich ust.
-Em.- Miałam już chyba w nawyku nieporadne zaczynanie wypowiedzi.  - Spotkajmy się przy samym początku mojej ulicy, nie podjeżdżaj pod dom. - Powiedziałam szybko, a język plątał mi się słowo po słowie. Szybko się rozłączyłam i podbiegłam do szafy, przebrać się z dresów. Wyciągnęłam czarne rurki i białą koszulkę na ramiączka. Do tego jakieś dodatki, nie chciałam ubierać się "fajniej" stwierdziłam że nie ma takiej potrzeby i są różne znaczenia tego słowa. Rozpuściłam włosy i przeciągnęłam pare razy rzęsy tuszem.
Obejrzałam się jeszcze raz, chwyciłam małą torebkę i wyszłam.
-Nie bierzesz żadnych ubrań ani nic? - Zayn zatrzymał mnie w korytarzu gdy nakładałam buty.
-Em.. nie, w tym będę. - Chciałam jak najszybciej wyjść już otwierałam drzwi gdy chwycił za klamkę i nie pozwolił mi ich otworzyć. -Zayn...
-O której wrócisz? - Spytał patrząc na mnie z zaciekawieniem. Przewróciłam oczami grając niezadowoloną.
-Koło 10 już będę. - Zdjęłam jego rękę z klamki i wyszłam przez drzwi.
-Uważaj na siebie.. A może cię podwiozę co? - Jeszcze za mną wybiegł i zatrzymał mnie przy samej ulicy. Moje oczy natknęły się na ciemną sylwetkę na końcu ulicy. To Harry, jak Zayn go teraz zobaczy to... nawet nie chcę o tym myśleć. Odwróciłam szybko brata tak żeby stanął do niego tyłem.
-Zayn, ja chcę sama. Wczoraj cooś powiedziałam do domu. - Popchnęłam go w stronę drzwi i zaczekałam aż je za sobą posłusznie zamknie. Na szczęście patrzył na mnie a nie za mnie. Westchnęłam głęboko i pomachałam mu jeszcze gdy stanął w oknie. Teraz spokojnie dojść na koniec ulicy. Głęboki wdech i idę. Tysiące myśli zaczęły kłębić mi się w głowie. Co jeśli zgodziłam się spotkać z nieodpowiednim chłopakiem, jak Zayn się dowie, jak coś mi się stanie i już nigdy mi nie zaufa. Jeżeli wszystko pójdzie źle... Sylwetka chłopaka zrobiła się bardziej wyraźna, byłam coraz bliżej niego. Widziałam jego uśmiech, który o dziwo dodał mi otuchy gdy w obu jego policzkach pojawiły się małe dołeczki. Uśmiechnęłam się lekko pod nosem, lecz serce waliło mi ze strachu.
-Hej piękna. - Przywitał mnie grubym głosem z lekką chrypką gdy dzieliło nas 2 metry i zbliżył się w moją stronę wyciągając w moim kierunku ręce by mnie objąć. Wolałam się nie ruszać, gdy przytulił mnie do siebie. -Jaz - Szepnął do mojego ucha.

_______________________________________________
JEEEJ SZLABAN SIĘ SKOŃCZYŁ TO WRACAM!
Teraz jeszcze tylko zaliczyć matme
i wakacje :D
więc będę częściej od przyszłego tygodnia
a teraz też się postaram jak już się
naucze coś dodawać gdy tylko będę
miała chwilę.
A WY JAK OCENY? :D
TĘSKNILIŚCIE?

19 komentarzy:

  1. Super bardzo mi się podoba i z niecierpliwościa czekam na netxt:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nn ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny :* dodawaj nn <#
    alex

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny :)) Tylko mam pytanie. Czy ty czasami nie czytałaś DARK'a? bo sytuacje są bardzo podobne choćby nawet ''cześć piękna''. Oczywiście jeśli tak to ja się baaardzo ciesze bo KOCHAM tego typu blogi! Prosze odpowiec mi. a i kiedy dodasz następny rozdział?
    Kinss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że komentarze typu "cześć piękna" nie są tylko w Darku xD :)
      xx.

      Usuń
    2. Wiem, ale to jest tylko jedno utwierdzenie w przekonaniu że ona go czytała, bo cały ten blog jest do niego podobny. Nawet szablon
      Xx

      Usuń
  5. O matko, dlaczego, dlaczego, dlaczego, dlaczego przerwałaś w tym momencie?! Ugh, ale to jest cudowne, i tak ♥
    A teraz czekam na rozdział, w końcu jak kara minęła będzie duuużo łatwiej :)
    xx.

    OdpowiedzUsuń
  6. warto przeczytać:hazzaharrystylesbadboyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "I promise" i will read. kc <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następny ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następny ???

    OdpowiedzUsuń
  10. masz zamiar kontynuować tego blogaa ; ? bo opowiadanie jest super i szkoda by był jak byś przestała pisać ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. NO super!!! Kiedy następny czekam z niecierpliwością !!! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAPRASZAM! :
    hazzaharrystylesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę daj wreszcie kolejnego bloga bo nie mogę się doczekać tak jak większość
    codziennie wchodzę tu i sprawdzam czy niemo nowego i nic
    a tak po za tym to blog świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://ilosteverythingwhatihave.blogspot.com/ <------------- polecam, jest naprawdę świetny, autorka często dodaje rozdziały i przedewszystkim są bardzo długie :), zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń