czwartek, 30 maja 2013

Chapter 4

Zatrzasnęłam za chłopakiem drzwi i weszłam w gzyłąb przedsionka za Zaynem. Stanął przy ścianie i patrzył się na mnie ze wściekłością w oczach. Założył ręce na pierś. Zaraz od niego oberwę, nawrzeszczy na mnie albo coś w tym stylu.
-Czyś ty oszalała.- Wybuchł nagle, tak jak się tego spodziewałam.
-Zayn..
-Kazałem ci trzymać się Nialla, miałaś się go pilnować a on miał pilnować ciebie. Jesteś nie poważna, wsiadasz z... nie znasz go wgl a jeździsz z nim motorem.
-Nialla też nie znam..
-Ale ja znam i mu ufam, a ten gnój, nawet nie jest warty wspominania. Wiesz jak się o ciebie bałem? - Krzyczał i zaczął chodzić w tą i z powrotem. Przecież to wszystko to nie moja wina. Bałam się, i nie wiedziałam co robię.
-A myślisz że ja o ciebie nie? - Nie chciałam zaczynać się z nim kłócić ale już nie wytrzymałam. Poleciało wszystko.- Miałeś tam mnie nie zostawiać. A poszedłeś się ścigać z Harrym. Zostawiłeś mnie, a potem ta policja i twój wypadek. Myślisz że wiedziałam co mam robić. Harry mi pomógł i uciekłam i wszystko jest dobrze. To dzięki niemu teraz nie odbierasz mnie z jakiegoś więzienia czy czegoś tam dla nie letnich. Myślisz że to moja wina? Nie pozwalałeś tyle czasu mi nigdzie wychodzić, odzwyczaiłam się od normalnych zachowań. - Tego ostatniego na prawdę nie chciałam mówić. Wiem że nie powinnam, ale bylam za bardzo wściekła. Osunęłam się na podłogę płacząc. Jednym okiem spojrzałam na brata. Stał wmurowany w ziemię z otworzoną buzią. Chyba też nie wiedział co ma powiedzieć. Nie dziwie mu się, zrobiło by mi się strasznie przykro na jego miejscu i pewnie już nigdy bym się do siebie nie odezwała. Ale on taki nie jest.
-Jazy..- Wypowiedział łagodnie i podszedł do mnie wyciągając rękę by pomóc mi wstać. Skorzystałam z pomocy i szochając wstałam od razu rzucając się żeby go przytulić. Objął mnie i otarł mi łzy skapujące z policzka. -coś ci zrobił ten... Harry? - Spytał nagle. Odsunęłam się lekko nadal obejmując jego brzuch. Pokręciłam przecząco głową. -To dobrze.- Odpowiedział i znów mnie mocno przytulił.
-Idę spać. Przepraszam. - Pocałowałam go w policzek i uciekłam od niego. Robiło się niezręcznie cicho dlatego chciałam już sobie pójść. Wbiegłam po schodach na górę i weszłam do swojego pokoju. Nie był on zbyt duży ale miał wszystko co było mi potrzebne do szczęścia. Teraz akurat potrzebowałam tylko łóżka. Szybko przebrałam się w piżamę i wskoczyłam do niego. Ten dzień był strasznie wyczerpujący, nawet nie wiedziałam że tyle się może zdarzyć w ciągu paru godzin. Wyjazd z domu, poznanie ślicznego blondyna, wyścig Zayna, policja łapiąca prawie wszystkich, wypadek Zayna i Harry. Z przemyśleń wyrwał mnie dzwonek telefonu. Krótki sygnał, zawiadamiający o nowej wiadomości. Wyciągnęłam rękę spod kołdry i wzięłam telefon z szafki nocnej. Na wyświetlaczy widniał nieznany numer. Otworzyłam wiadomość tak z ciekawości.
Serce podskoczyło mi do góry. Jak najszybciej odłożyłam telefon na półkę i zgasił lampkę. Skąd on wiedział że już śpię? Chciał mnie pewnie wystraszyć albo coś, no ale mu się udało w końcu. Zaciągnęłam kołdrę na sam czubek głowy i zacisnęłam oczy próbując o niczym nie myśleć i tylko już zasnąć.
***

-Nie gadaj! Serio, Harry? Boże dziewczyno czy ty wiesz coś wgl o nim? - Rozmawiałam z moją najlepszą, bo w końcu jedyną przyjaciółką. Siedziałyśmy u mnie bo Zayn wyszedł i miałam chwilę żeby z nią pogadać na osobności. 
-No tak mówię ci przecież co się działo wczoraj. - Nie wierzyła mi zbytnio w tą całą historię z typem, którego według niej nie powinnam znać. 
-Dobra. Jak tak jest.. to co idziesz z nim dzisiaj? - Spytała, znowu gula 

podeszła mi do samego gardła.
-No a mam jakiś wybór? Boje się go. - Wyjąkałam prawie przez zaciśnięte zęby.
-A co z Zaynem? - Tak. Teraz to był mój największy problem. Co z Zaynem...
-Jak się dowie.. musisz mi pomóc. - Wymyśliłam na szybko plan. - Powiem mu że u ciebie nocuję, okej? Harry odwiezie mnie pod twój dom i potem rano wrócę tu. - Może nie był to za oryginalny pomysł, ale najszybszy i najłatwiejszy na pewno.
-Nie wiem czy chcę żeby on wiedział gdzie mieszkam..
-Błagam Ali pomóż mi. - Mało brakowało a klękłabym przed nią i zaczęła ją błagać. Ale slodkie oczka i mina zbitego psa zupełnie wystarczyły. Westchnęła tylko ciężko i pokręciła głową przeglądając od początku stronę internetową na laptopie. -Dziękuję! - Pocałowałam ją w policzek i przytuliłam do siebie. Tak.. tylko żeby się udało. A z Zaynem to nawet najprostsza rzecz może być trudna. Harry będzie tu za 3 godziny. Mam założyć coś... fajnego...

______________________________________________
No hej :)
Przepraszam ale nie wiem kiedy pojawi się następny rozdział,
mam straszny przypał i szlaban na komputer.
Spróbuję coś wymyślić ale nic nie obiecuję.
:*

21 komentarzy:

  1. Nieziemsko mi się podoba , będę zaglądać często . Obiecuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo :* po prostu cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste ale wydaje mi się że fabuła nawiązuje mocno do Dark. *_* Czekam na następny mam nadzieje że pojawi się jeszcze dziś i świetnie piszesz jeśli mogła byś to bym prosiła żebyś przeczytała moje opowiadanie mam dopiero 2 rozdziały ale szczerze nie wiem czy się do czegoś nadają i warto pisać dalej tu masz link : http://justin-bieber-mystery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiła bym żebyś skomentowała i rozpisała się co sądzisz najlepiej pod każdym rozdziałem gdyż bardzo zależy mi na twojej opinii.

      Usuń
  4. cudny, wspaniały,genialny.... :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne nie mogę się doczekać nn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite już nie mogę doczekać się następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁAŁ najlepszy blog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. o boziu wspaniałe , kiedy dodasz nn?<3

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog napewno bede czytać:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Może by tak nowy rozdział, co bejbe ? ♥ Było by miło :*** Czekam. !

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow! *o* OMG! CZEKAM NA NASTĘPNĄ CZĘŚĆ! <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy wreszcie następny ? ;*** < kostek i szczypiorek czekają > ;**8 ♥,..!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog *.* czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNE !!! :* :* Daj szubko next :* :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurde, jestem taka ciekawa co się stanie podczas spotkania, więc kurde nie rozpisuje się i lece czytaj 5 :)
    xx.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy next ? :((( Tak długo już nie dodawałaś :(((

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie next ??? Czy marnuję swój cenny czas codziennie sprawdzając czy coś dodałaś ? Mogłabyś się określić czy będzie next czy nie ? piszesz ciekawie ale co z tego jak tyle casu nic już nie dodałaś ?

    OdpowiedzUsuń